Totalt antall sidevisninger

søndag 20. juni 2010

systua




Systua mi har også endelig blitt innredet, men har enda noen småting som skal ordnes der før den er helt ferdig. Jeg skal blandt annet ta på en dør, slik at jeg kan gå inn dit gjennom leiligheten min. Og så trenger skapene et strøk med en nostalgisk rosafarge eller noe lignende. Skal også lage et prøverom til eventuelle kunder som forviller seg innom.


Prøvedukken Anna har blitt innkjøpt, endelig.
Jeg har ønsket meg en slik lenge. Har letet litt rundt, men fant bare denne hos Stoff og Stil.jeg er fornøyd.

Ellers er det godt med en plass hvor jeg kan jobbe i fred og mann og barn syns nok det er godt å ha fått kjøkkenet tilbake.









Jeg har stort behov for å ha det koselig rundt meg også når jeg arbeider. Og har derfor laget en liten krok med inspirerende blader og bøker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar