Totalt antall sidevisninger

mandag 3. mai 2010

Jeg er en romantisk person



Jeg er veldig romantisk, nesten helt barnslig romantisk. Ja ja, så er jeg jo født i værens tegn da, det første vårtegnet. Det er barnet når det kommer til stjernetegn...
Det er vel derfor det tar helt av for meg, i anledning bryllupet. Min samboer, han er så snill, og støtter meg fult og helt når det kommer til planlegging av dagen, enda han syns nok sikkert det går litt over stokk og stein. Jeg går bare rundt med stjerner i øynene, men kjøkkenet ser ut som en systue. Han finner seg i alt han, men han blir nok sikkert glad den dagen jeg rydder bort noe. Litt systue blir det nok etterpå også, fordi jeg elsker å sy, og har heldivis gått søm på Brundalen vgs. Riktignok var det i 86, 87 men det sitter i fingrene det man har lært vettu. Ps! må jo få si at symaskina her fikk jeg i julegave av samoeren min den første jula vi var sammen, da hadde min gamle symaskin gått istykker.... gjett om jeg ble overrasket!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar