Totalt antall sidevisninger

tirsdag 4. mai 2010

Hjemmet vårt












Vi flyttet til Støren juni -juli 2009 og overtok min avdøde mormors leilighet i huset til mamma. Det har vi pusset opp og forandret masse på. Mesteparten er det jeg med hjelp av min samboer som har gjort. Det er kun badet nede jeg ikke har gjort noe på selv. Det som har blitt kjellerstue , var bare en jordkjeller. Jeg har gravd ny grøft for å legge ned rør, støpt gulv. Mine brødre gjorde noe av jobben med støping, men jeg har avrettet selv. Den ene av mine brødre er elektrikker og han har lagt varmekabler. Kan godt si at det har vært et familieprosjekt. Ellers har jeg lagt smartpanel, laminatgulv, fliser på kjøkken, malt, satt opp vegger, isolert, osv osv. Det har vært masse arbeid og enda gjenstår det noe småtteri her og der. Men alt i alt, syns jeg vi har vært flinke og fått det til ganske bra.
Puter og gardiner og slikt syr jeg selv, og elsker å dekorere med blomster, både ekte og falske finnes hos oss.
Jeg kjøper mye på Ikea og tilbehør finner jeg mye av hos kremmerhuset.

1 kommentar: