Totalt antall sidevisninger

mandag 20. september 2010

Nytt tidsfordriv

Jeg fikk ikke sove i natt, så kl 01.30 la jeg opp dette og strikka hele den røde vrangborden og noe av den hvite før jeg prøvde på nytt å besøke Ole Lukkeøye.... Hva skal det bli?? Nei, det vet jeg ikke helt. Det er en arbeidende prossess.... men det jeg vet, er at det blir en mixmatch.... inspirasjonen er hentet litt her og der, og så er det såå mange som ønsker seg noe til jul...og begynner jeg i god tid, kan det jo hende at det faktisk blir noe på noen....... er du nyskjerrig på mønsteret, så kan du se her:
Ellers så legger jeg opp 60 masker fordelt på 4 pinner, og 5.pinne til å strikke med selvfølgelig(15 pr pinne) nr 2,5 med Isusu garn. Videre strikker jeg 12 omganger rødt og 4 omganger hvit. Etterpå bytter jeg til pinne nr 3 og strikker 2 omganger rødt før jeg strikker bord 1. , så 2 omganger hvit, og så mønsterbord fritt gjengitt etter mønsteret i linken. Den er veldig morsom, litt humor må man jo ha..... resten vet jeg ikke helt enda!!???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar