Totalt antall sidevisninger

lørdag 21. august 2010

Militærbukse

Da var militærbuksa til min sønn ferdig. Den er sydd i str 12 år, så den er litt stor til han. Derfor har jeg strikk i beina, slik at han ikke tråkker ned kanten. Det kan taes ut senere. Jeg har sydd på en ape på den ene baklomma(symerke fra Stoff og Stil) Mønsteret var opprinnelig med strikk i livet, men der laget jeg vanlig linning. Jeg laget også en lomme på det ene benet, slik at han kan putte mobilen sin eller DSen oppi der når han er på farten.
Tenk at jeg må ta av ape merket, bare for at guttungen blir mobbet for det. Eller la meg si det sånn, går det virkelig an at barn er så slemme med hverandre, at man blir mobbet for et merke mammaen deres har sydd på buksa hun selv har laget til sin sønn ??




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar